27.2.2016 11:19
28.2.2016 14:39
28.2.2016 17:30
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Jos joku on kiinnostunut matkan vaiheista Euroopan halki Marokkoon, facebookissa on kertomuksia valokuvineen reissun vaiheista....
https://www.facebook.com/groups/969404549784241/?ref=bookmarks
(Raimo Johannes Marttila > Raimojohanneksen retkeilysivut)
Vahinko, että tuossa on sen amerikkalaisen pörssiyhtiön kirosana (mulle), facebook, muutoinhan ahmisin tekstiäsi.
Blogin uskallan vielä aukaista, siitä en ole saanut pyyhkeitä, mutta en tuota naamaa. Harmittaa, kun niin mielelläni lueskelen matkakertomuksia, se kun on tällaiselle leirintämatkailijalle ikäänkuin harrastus ja joskus niistä oppiikin jotain, puhumattakaan niiden antamasta innoituksesta.
Vaikka juuri nyt tuntuu siltä, ettei tässä maailmassa voi enää elää ilman facebookia, twitteriä tai instagramia, en koe niitä tarvitsevani ja syy ei ole millään muotoa Raimon.
Käyttäjän lisäys viestiin 29.2.2016 klo 15:02:06 Kaitsu, meinaatko, että loisin jonkin pellehermannin, jonka ip-osoite olisi kuitenkin, väkisinkin, mun (kun en jaksa aina kirjastoon juosta) ja jonkin mainostustarkoituksiin osoitteita myyvän firman vapaata riistaa. Nykyinenkin roskapostin määrä riittää (joo, tiedän, että on maksullisia poisto-ohjelmia, en vain ala maksaa postista, mitä en ole tilannut).
Kyllä me ollaan tämän päivän orjia ja tehdään juuri niin kuin nettiympäristö vaatii, jollemme lähde kullanhuuhtojiksi Lappiin, ilman älypuhelinta, ja jätä kaikkia laskuja ulosottomiehelle, valitettavasti.
V-P, ei sinne fasebookkiin tarvitse omalla nimellään, kengännumerolla ja vatsan toiminnan aikatauluilla.liittyä.
Luo itellesi naamakirjapersoona, ja käytät sitä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.