Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Baltia kadonnut

KNAAPI JUHA 2.10.2015 11:09

Olen tallentanut puhelimeen aikoinaan täällä kootun Baltian Camping - alueet. Nyt kun avasin sivun, aukeaa tyhjä Google-kartta kokonaaan ilman viitepisteitä. Mihin lienevät tiedot kadonneet ja löytyisikö niitä jollain konstilla takaisin?

AHOLA JARI 2.10.2015 11:53

Markun karttaan ilm. viittaat, eli;

https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=zogRzoTTQNBU.kTHUyG_oNKyc

HÄMÄLÄINEN MARKKU 2.10.2015 13:33

Hyh, minä jo ehdin huolestua olenko opiskellut Viroa turhaan kun koko baltia on kadonnut :)

Onneksi ei sentään.

Tuossa vielä Baltian paikat helpommin muistettavassa muodossa http://tinyurl.com/Baltian-caravanalueita

Puolan paikat löytyy tuolta http://tinyurl.com/Baltian-caravanalueita

Minun kotisivu on vielä hengissä, saas nähdä kuinka kauan, kun lopetin MB:n tilauksen http://koti.mbnet.fi/matkaan/

Käyttäjän lisäys viestiin 2.10.2015 klo 14:20:38 Piti kirjoittaa HUH eikä Hyh

KNAAPI JUHA 2.10.2015 14:23

Kummallista, kun välillä kirjanmerkistä aukeaa pelkkä kartta ja välillä löytyy myös ne värikkäät pisarat. Puhelin on Samsung Galaxy 4 ja siinä on sen oma selain. Välillä kysyy haluatko avata Google Mapsilla, Chromella tai Internetillä. Täytyy yrittää tallentaa kirjanmerkiksi noita uudempia osoitteita.

Olen katsellut noita Liettuan ja Latvian paikkoja ja aika paljon puuttuu aukiolotietoja alueiden omukta nettisivuilta. Vahinko.

NYYSSÖNEN KAJ 2.10.2015 17:14

Mitä onko Putte hyökännyt ;-)]>

HIETAVUORI JUHA 3.10.2015 08:59

Putte käy mutkan Syyrian kautta ensin , varmaan harjoitus mielessä . Jos sitten paluu matkalla . Saa sitten nähdä ,,,,,

HIETAVUORI JUHA 20.10.2015 07:47

Onko kukaan muuten ollut Konsessa Jouluna ? Tuli mieleen että voisi käydä senkin katsomassa talvi aikaan ,kun ei ole aikaisemmin lumien aikaan siellä oltu .

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.