Polliisit on taas ajaneet pois matkailuautot Silvesin kaupungissa, uimahallin ja viereisiltä parkkipaikoilta. Vapaaparkkilaisia siis, jotka silloin tällöin häädetään pois milloin mistäkin.
Tällä kertaa saattaa osasyyllinen olla uusi maksullinen parkkialue, mikä on vajaan kilometrin päässä:
http://www.algarvemotorhomepark.com/en/parque/silves/
Aika näyttää onko uimahallin parkeille ilmestynyt kieltomerkkejä.
Vastaavaa on tapahtunut muuallakin Algerven rannikolla.
Polliisit saattavat joskus häädellä kieltomerkillä varustettujen parkkipaikkojen hyödyntäjiä, useimmiten merkeistä ei juuri piitata. Ei poliisit eikä matkailuautoilijat.
Muutamia 4 euron parkkeja on ilmestynyt rannikolle, mikä kertoo siitä, että jotain on tapahtumassa pikkuhiljaa. Paikalla tuo sitten selviää.