Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tie pajala- Vittangi-Karesuando

VEIJOLA ESA 31.7.2015 23:38

Onkos kukaan ajanut kyseistä reittiä tänä kesänä? onkohan siellä tietöitä?

SALPAKOSKI SEPPO 1.8.2015 08:49

Hei, tulihan siellä ajeltua pari viikkoa sitten. En suosittele. Pajalan ja Vittangin välillä on tietyö (lähempänä Vittangia) ja se on erittäin huonoa ajaa. Tekevät perustuksia myöten uutta tietä. Siitä tulee todella hieno tie kunhan valmistuu. Vittangin - Karesuandon väli on vanhaa kunnon tietä eikä siellä vielä ole tietyötä. Terv SoS

VEIJOLA ESA 1.8.2015 10:09

kiitos tiedoista. eipä mennä sinne sitten. hyvää kesänjatkoa!

LEPPILAMPI ANTERO 1.8.2015 13:19

Tulin Kirunasta puoliperällä ei se nyt niin huonoa ollut, mutta mulla kun ei ole kiire mihinkään voin ajaa huonompiakin teitä, ja tietyöt kuuluvat kesään niin kuin matkailijatkin

NÄRHI JUHA 3.8.2015 10:07

Antero - ihan turha verrata puoliperää asuntoautoon - ei mitenkään vertailukelpoinen kokemus. Asuntoauto on selvästi herkempi ja välittyy tien paskat aivan eri tavoilla läpi kuin puoliperässä, jossa nuppi vielä pääsääntöisesti llmajousitettu (!)

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.