30.7.2015 17:29
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moro! Terveisiä Skotlannista! Oheisesta linkistä löytyy muutama yöpymispaikka. Osa niistä on puskassa, osa Brittstop-paikkoja ja osa camping-alueita. Kaikissa paikoissa olemme käyneet, joten lisätietoja annan tarpeen mukaan.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zS6LAGUHWB1k.ksY1voDQ6TUY&usp=sharing
Skotlanti on upea maa. Sääli, että sinne on niin tuhottoman pitkä matka (n. 2500 km). Kallistakin siellä on mm. diesel maksaa n. 1,75 €/litra.
Mallasviskiä, vanhoja linnoja, kauniita maisemia, sadetta, tuulta, pieniä pistäviä itikoita, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä ja tietenkin muutama muu turisti. Kaikkea löytyy, kyllä siellä kerran elämässään käydä voi. Tosin nyt jo tekee mieli lähteä uudelleen.....
T. Lasse
Käyttäjän lisäys viestiin 30.7.2015 klo 17:33:21 Niin, meinasi unohtua: Skotlannissa ei kemiallista vessa voi tyhjentää juuri muualla kuin camping-alueilla. Samoin on laita harmaan veden. Brittstop-paikat ovat samanlaisia kuin France Passion-paikat Ranskassa eli palvelut ovat todella niukat. Onneksi Brittstop-paikat ovat usein pubien tai hotellien yhteydessä, jolloin iltaruokailu onnistuu mainiosti. Toki neljän viikon jälkeen brittiläinen keittiö alkoi tulla jo korvistakin ulos.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.