10.7.2015 19:07
10.7.2015 19:10
12.7.2015 15:01
12.7.2015 19:00
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moi Syyskuun lopulla olisi aikomus tutustua Antibesin seutuun ja tiedustelisinkin kokeneilta kävijöiltä suosituksia Antibesin leirintäalueista.
Etsiskelin minäkin tuolta seudulta mutta ei löytynyt sellaista jossa meri olisi ollut näköetäisyydellä. Olisin kiinnostunut jos löytyy.
Campsite Les Frenes, jossa kävimme viime syyskuun puolivälissä on varsin kelvollinen. Tasainen väljä alue, jossa on puita auringon suojaksi. Etäisyys meren rantaan on 600-800 m samoin kuin rautatieasemalle. Ambesin vanhaan keskustaan on n. 4 km, jonne voi mennä junalla tai pyöräillen kuten me. Junalla kävimme Nizzassa. Leirintäalue, joka on Acsi alue näyttää olevan auki 26.9. asti. SJ
Tuosta Les frenesistä Nizzaan päin on http://www.parcdesmaurettes.com/
Sieltä on hiukan reilu 5 km Antibesiin. Etuna omien muistikuvien mukaan ruokakaupan läheisyys (300m portilta) ja ihan kiva ranta+juna-asema (400m).
Ja rantatien varressa on hyvä pyörätie molempiin suuntiin.
Tällä alueella on isoja mäntyjä ja sijainti on todella rauhallinen, öisin ei pienintäkään melua. Todella vanhahan tuo jo on, eli avattu jo 1950! Suihkut ja vessat on jo aikaa nähneet mutta todella siistissä kunnossa. Lisäksi käytössä pieni uima-allas ja pari poreammetta, sekä Helo sauna. Sauna oli kylläkin liian kylmälle säädetty ~50 asteeseen ja löylyä ei meinannut saada aikaiseksi. Mutta reilun vartin kun piti ovea auki niin kyllä se sauna sen verran kylmeni että kiuaskin lämpeni ja sai edes jonkinlaisen sihahduksen kiukaastakin :D Hintatasokin oli muistaakseni ihan kohtuullinen.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.