22.6.2015 18:13
22.6.2015 18:34
25.6.2015 12:52
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tultiin eilen Saksan, Itävallan ja Sveitsin halki Italiaan Maggiore-järvelle. Jätettiin sateinen, kolea ja harmaa keli helpottuneina Alppien pohjoispuolelle ja nyt nautitaan lähes 30 lämpöasteen keleistä Cannero-Rivieran pikkukaupungissa.
Kotimaasta hankittu Saunalahden perhenetti osoittautui alkumatkan aikana melkoiseksi laskuntekijäksi. Kyseisellä prepaid-liittymällä nettisurfaamisen pitäisi olla kohtuullisen hintaista eli 6,6 senttiä/Mb, mutta jostain kumman syystä reaaliaikaisessa datalaskurissa bitit vilistävät semmoista vauhtia, että päätin ottaa suosiolla käyttöön vanhan ja toimivan tekstiviestillä tilattavan DNA:n matkadatan. Vaikka sen hieman kalliimpana (10 senttiä/Mb) luulisi tekevän enemmän laskua, niin siinä ei itsestään sentään bitit vilistä edestakaisin, vaan laskua syntyy huomattavasti maltillisemmin. Mikähän tuossakin lienee?
Ja joka tapauksessa leirintäalueen langaton netti toimii kaikista edullisimmin. Sillä tässä nytkin surffaillaan.
Matkapäiväkirjaakin tuupataan nettiin vanhassa tutussa osoitteessa, jos jotakin kiinnostaa: http://kaikkienkaveri.blogspot.com
Huonomminkin olisit voinut valita.
Ollaan huomattu että Schweiz on kallis maa surffata monikertainen, mutta muualla pätee eu hinnat DNA liittymällä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.