Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Timpalle kiitokset!

KERÄNEN KAUKO 5.6.2015 16:41

Timpalle kiitokset kun olet linkittänyt nuo Baltian ja Puolan camppärit.

Oli iso apu ja jokainen jolla oltiin on pitänyt paikkansa.

Terveiset Sarajevosta!

HAAPANEN TIMO 5.6.2015 17:32

Äläs nyt Kake. Kiitokset kuluvat Markulle. Markku on istunut kymmeniä tunteja noiden kanssa.

HUOVINEN TUOMO 5.6.2015 19:33

Minustakin hienoa, että apua saa ja cämppärit löytää. Näille, jotka antaa oikeita vastauksia kysymyksiin tekisi mieli tarjota kahvit/kaljat tavatessa, mut kun eihän näitä auttajia tunne ainakaan meikäläinen. Isot kiitokset kuitenkin niille, jotka apua antaa. Mekin ollaan lähdössä palttian maille pyörimään Heinäkuussa. Muutama koira näyttely ja toivottavasti mukavaa ja lämmintä auringossa makailua. T. Tuomo

TAHKOKALLIO TUOMO 5.6.2015 19:37

niin ,kiitokset niille jotka jaksavat touhuta nämä linkitykset sivuille ! mutta mainittakoon kuitenkin että hyvin pienellä vaivalla ja hyvin pienellä rahalla saa esimerkiksi acsi-sivuilta Euroopan alueet alueittain. muutama päivä sitten ostin tabletlle pohjoismaiden alueet hintaan 1,99 euroa. Ei paha!

tuomo t.

KARJALAINEN ALPO 5.6.2015 19:43

Olen täysin samaa mieltä Tuomon kanssa. Esim Hämäläisen Markku on todella hieno ja auttavainen karavaanari, joka auttaa toista karavaanaria. En tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta olen saanut häneltä hyviä ohjeita ja neuvoa jopa puhelimellakin silloin kun aloitin tämän matkailuautoharrastuksen. Minulla ongelma ja Markku auttoi pyyteettömästi pulmassani.

Olen aikaisemmin ollut vaunuilija.

Ja monia muitakin hienoja ihmisiähän täällä on.

KERÄNEN KAUKO 5.6.2015 19:57

Sitten lisätään Markkukin KIITOKSIIN!!!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.