KERÄNEN KAUKO
6.5.2015 14:04
Täällä oli linkki laivayhtiöön Saksasta Ruotsiin.
Mistähän sen löytäisin tai voisko joku laittaa sen vielä tähän?
Kiitos.
PUSSINEN JUKKA
6.5.2015 14:39
Tommoisella oon ite joskus mennyt https://www.ttline.com/
HAAPANEN TIMO
6.5.2015 15:09
http://www.stenaline.fi/saksa
http://www.finnlines.com/laivamatkat/reitit_hinnat
@timppa
KERÄNEN KAUKO
6.5.2015 15:30
Kiitos!
Tuota Stenalinea etsin, mutta kun en muistanut nimeä :)
JANHONEN MATTI
9.5.2015 18:40
Tässä lauttatietoutta sitä tarvitseville.
Kannattaa katsoa
http://www.directferries.fi/
KERÄNEN KAUKO
10.5.2015 18:27
Tuossahan on kaikki, paitsi pakki puuttuu :)