Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Puolan rekkajonoissa

VIRTA JUKKA 5.4.2015 18:07

Näinkin voi käydä kun ajelee Puolan rekkajonoissa. Edellä ajavan katolta tulee tavaraa jos jonkinlaista.

MANNINEN JUHA 5.4.2015 18:17

itse olen ollut tuossa samassa rekkarallissa ammattini takia raskaalla kalustolla mutta tuliko tavaraa vastaan tulioilta vai perässä ajossa

MANNINEN JUHA 5.4.2015 18:20

luin huonosti asian ,tavaraa tuli perässä ajaessa,no oisko kunnon turvaväli nyt paikallaan että ei aina aja tappi tuntumalla.

MÄKELÄ EERO 5.4.2015 20:41

Niinpä, se etäisyys edellämenevään ajoneuvoon. Etäisyyttä on hyvä pitää aivan täällä kotoisessa lintukodossammekin, Suomessa. Siilä kun ei mitään voita, jos "roikkuu kiinni edelläajavan puskurissa"

pikkueero

ARENS JAN 5.4.2015 21:50

Sain myös pikkukiven tuulilasin 6-tiellä. Kameran nauhoitus oli päällä. "turvaväli" edessä ajavan kanssa oli 200 metriä ja kivi iski, viiden sekunnin kuluttua, kun vastantulija oli kulkenut ohi. Sallittu nopeus100. Tästä hyvä näyttö "turvaväli" demagoogialle.

VIRTA JUKKA 6.4.2015 09:53

Minullakin turvaväli ihan riittävä. Mutta kun vastaan liitelee irronneen aurinkolipan palasia kuin frisbee kiekkoja niin mitäs teet. Jos olisin ajanut lähempänä niin olisivat liidelleet yli. Siinä näkee rekkakuskien piittaamattomuuden autonsa kunnosta. Poliisit olivat avuliaita.

HIETAVUORI JUHA 6.4.2015 10:10

Puolalaisten rekkakuskien ........ja varmaan joukossa virolaisia ja muita baltteja.....

Käyttäjän lisäys viestiin 6.4.2015 klo 10:11:40 Niin vaikkakin näin eläkeläisenä ,niin ei yleistetä koko ammatti kuntaan .

KIILTOMÄKI MARTTI 6.4.2015 15:38

juuri näin! ei saa yleistää!!! yleistyksessä menevät mukana suomalaisetkin! :) yleistetään vain puolalaiset ja baltit! perkeleet!

vitsi vitsi! on mahtavaa sanoa, ettei saa yleistää ja sitten yleistää itse tosi rajusti ja rmasti! :) jotkut ei huolehdi autojensa kunnosta tai isäntä ei anna mahdollisuutta huolehtia. Kiltsu

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.