14.3.2015 11:40
3.4.2015 23:20
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kyselin viime vuonna kokemuksia Narvan reissuista. Ja tässä terveisiä reissusta... Majoituin metsäisellä kentällä hotellin takapihalla hotellin ja meren välissä Narvajoesuussa, koska muu kaivausporukkamme oli ko. hotellissa. Maksoin vain pysäköintimaksun. Sähköä ei ollut saatavissa, mutta eipä paikka karavaanariparkki ollutkaan. Maisema oli kaunis ja rauhallista oli, vaikka turistikausi oli jo menossa. Kävin leirintäalueella Narvan lähellä vesi, sähkö- ja vessa-asoita hoitamassa. Hyvin hoituivat, vaikka yhteistä kieltä ei aina löytynyt ja maksu oli joka kerta eri. Palvelu kuitenkin oli ystävällistä ja asiat sai hoidettua. Leirintäalueella oli ihan viihtyisää, vaikka se olikin keskellä ei mitään. t. Marja
Tässä linkki leirintäalueelle: http://laagna.ee/fin/index.htm
Olen käynyt siellä joskus henkilöautolla, rauhallinen ja edullisempi paikka Pärnun verraten.
Niitä Caravan paikkoja on ilmestynyt lähiaikoina Viroon yllin-kyllin:
http://www.visitestonia.com/en/related-blocks/where-to-stay/holiday-accommodation/camping-caravans?seed=1428055111
Jotakin varmasti löytyy Narva Jöesuun seudulla.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.