2.2.2015 21:26
2.2.2015 22:19
3.2.2015 07:28
3.2.2015 11:10
3.2.2015 15:09
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kerron tapahtuman viimesyksyltä. Olimme matkalla Nord Kapiin ja olimme ylittäneet Norjan rajan noin 10 km aiemmin, kun matkailuautostamme puhkesi rengas. Oli vain ns. ”natopakkaus” ja sehän suhisi reiästä läpi, eikä ilma pysynyt renkaassa. Saimme pysäytetyksi Suomalaisen matkailuauton ja kyselimme vararengasta, ei ollut heilläkään, mutta he soittivat Suomenpuolelle Karigasniemelle, jos sieltä mahdollisesti löytyisi sopiva rengas. Tämä pariskunta otti minut kyytiin rikkonaisen renkaani kanssa ja vei sinne kumi korjaamolle, ja odotti kunnes sain uuden renkaan ja toi vielä takaisinkin, siihen heiltä kului aikaa ja dieseliä aika paljon. Kun kysyin mitä olin velkaa, mies sanoi mielestäni todella hyvän lauseen. ”Sen kerran kun pääsen auttamaan, en sitä tunnetta rahalla pilaa” Vaikka itselleni jäikin kiitollisuuden velka, olin onnellinen, että löytyi nämä ystävälliset ihmiset tielleni, ja kiitän heitä vielä näin julkisesti vaikka en heidän nimeään tiedä. Siinä on meille kaikille opiksi otettavaa ja miksi tuo otsake??? Se on yhteisvastuukeräyksen teema tänäkin vuonna. ps. nyt on ”kulkimossani” myös vararengas vastaisen varalle.
Turvallisia matkoja toivottaen jäsen 063876-0
Nyt ollaan harrastuksen hienouden ytimessä. Nostan hattua auttajalle ja kiittäjälle. Virkistävä tuulahdus pitkästä aikaa palstalla.
Auttajalla ja autetulla oikea karavaani henkeä.
Tuosta tuli hyvä mieli palstan lukijallekin. Kiitos.
Tuosta tuli mieleen tapaus, kun ajelin Kuusamossa ja pääsi löpö loppumaan, eikä huoltoasemaa lähimaillakaan. Eihän siinä muu auttanut, kun tien laitaan ja peukalo pystyyn. kuinka ollakkaan auto pysähtyi ja kysy minne matka. kerroin, että huoltoasemalle pitäs päästä. Matkaa oli huoltoasemalle tosi pitkälti. kaveri vei ja hommas kanisterin ja kuskas vielä takaisinkin. Minä kyselin palvelun hintaa johon sain vastauken, jotta täällä pohosessa kuuluu palveluun. Tapauksesta on useampi vuosi, mutta hyvin muistissa pysyy. T. Tuomo Olen kyllä joskus auttanut ulkomaalaisia samoissa merkeissä. olin asutovaunun kanssa liikenteessä ja käytin kaveria huoltoasemalla ja vein takaisin autolle. kaverilla ei ollut sopivaa rahaa, jotta olis mahtunut löpö kanisteriin, joten maksoin hänelle vielä senkin. Mitä tästä opimme? Jotta kun auttaa niin tulee autetuksi ja saa hyvän mielen.T. Tuomo
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.