2.2.2015 14:03
2.2.2015 14:13
2.2.2015 15:24
2.2.2015 19:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Liittymän vaihdon vuoksi kotisivut http://www.saunalahti.fi/hamal0
siirtyi osoitteeseen http://koti.mbnet.fi/matkaan
Poistin myös noiden paikkojen listaukset, ilmeisen tarpeettomina ja turhaa työtä teettävinä.
Markku, Sinun kannattaisi kyllä hankkia oma domain-nimi. Sen voi osoittaa mihin tahansa todelliseen osoitteeseen eikä tarvitse koskaan ilmoittaa kenellekään osoitteen muutoksesta. Ehkä edullisimmin sellaisen saa GoDaddy.comista. Suosittelen .net-loppuista, koska niitä saa halvalla ja se sopii hyvin suomen kieleen, kun täällä puhutaan nykyisin yleisesti netistä.
Esim. itselläni on ollut "ahjos.net" jo 1990-luvulta alkaen. Moneen kertaan olen vaihtanut palveluntarjoajaa, mutta samat osoitteet ovat toimineet koko ajan, myös sähköpostiosoitteet, kuten timo@ahjos.net , joka ohjaa nykyisin postin Gmailiin, mutta alun perin ihan muualle.
Käyttäjän lisäys viestiin 2.2.2015 klo 14:18:07 Tuo Godaddy.com on edullinen, mutta aika sekava sivusto. Siellä asioidessa pitää olla tarkkana, ettei vahingossa tule tilanneeksi jotakin sellaista, mitä ei ollut tarkoitus. Toinen mitä itse käytän, on https://www.tierra.net/domains Se voi olla hiukan kalliimpi, mutta paljon selkeämpi.
Olen tuota domain nimeä harkinnut, mutta kun olen myös harkinnut koko sivun lopetusta. Oli varsin lähellä, etten jättänyt pois koko sivustoa.
En viitsi investoida yhtän rahaa sivuihin, kun homma läksi aluaan vain sivujen teon opettelusta, kun saunalhti tarjosi ilmaiseksi tilaa. Vaihdoin liittymän 4 G versioon, eikä Saunalahti tarjoa enää kotisivutilaa. Saunalahtikin on havainnut kaiken maksavan.
Kun minulle tulee Mikrobitti ja siellä on ilmaista tilaa, niin siirsin sivut sinne. Homma loppuu jos ja kun joskus lopetan lehden tilauksen.
Kannattaa tutustua?
https://www.arkku.net/hakemus/3
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.