Hei, kiva nähdä, että Nazare on vielä entisellään!
Vietimme siellä muutaman mukavan päivän huhtikuussa 91 ollessamme interreil-matkalla 1- ja 3v lastemme kanssa. Asuiimme nazaressa Marian ja Josefin luona perhemajoituksessa, Maria oli juna-asemalla odottelemassa mahdollisia asiakkaista, jabongasi meidät.
MUkavat muistot tuosta. Kerrostaloasunnostaan vuokrasivat kahta makuuhuonetta vieraille, ja itse asuivat olohuoneessaan. Saimme käyttää keittiötä ja kylpyhuonetta eikä paikka ollut hinnalla pilattu, lisänä tuli neuvot ja vinkit seudusta.
Mukavaa vaihtelua kaikkiin niihin halpishotelleihin, missä vesat ja suihkut olivat käytävällä ja syötiin eväitä iltaruoaksi huoneessa :)
Tosi kiva oli siis Nazare meidänkin muistoissamme yli 20v takaa!
t.Kaarina
Käyttäjän lisäys viestiin 15.12.2014 klo 17:15:30
Nii, tai onko se nyt "entisellään" vai ei....en muista oliko tuota hissiä ylä-ja alakaupungin välillä tuolloin, mutta jossain noilla main ajoimme jonnekin vuorisoton yksiraiteisella pienellä maisemajunalla ja jäimme yöpymään jonnekin ylös, minne juna vei...
Käyttäjän lisäys viestiin 15.12.2014 klo 17:24:55
No joo, olihan juna silloinkin, kertoohan tuo yksi kuvasikin jo sen, ja Hannu muistaa sen olemassa-olon, oli vain kaukaa meidän kämpiltä eikä sitä taidettu käyttää.
Eikä se meidän maisemajuna ollut yksiraiteinen vaan kapearaiteinen ja oli paljon pohjoisempana, mutta Nazaressa kuitenkin oltiin jeps :) :)