Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

FICC, Kroatia 2015

LEPOLA SAKARI 6.12.2014 10:22

Onko ketään lähdössä ensi kesänä FICC-rally tapahtumaan Kroatiaan 27.6-5.7 ? Olisi tarkoitus lähteä sinne suunnalle muutoinkin, jos aikaa riittää niin vaikka käydä Istanbulissa kääntymässä.

MERIKALLIO VELI-PEKKA 6.12.2014 10:52

Kesä kauneimmillaan Suomessa, ja kuumimmillaan Kroatiassa.

Ja ei ainakaan ennen kuin saadaan tilinpäätöstiedot tuosta viime kesän Suomen rallista.

Kroatiaan mennään keväällä, ei tarvihe niin paistua, kun en ole joulukinkku.

JANHONEN MATTI 6.12.2014 11:36

Tosiaan aika kuuman aikaan saattuu. Normaalisti nouhin aikoihin 24-42 plussalla. Pitopaikka on tosin meren ympäröimä niin se varmaan auttaa.

Kroatiassa on hyvä camping-alueita paljon ja niiden parhaiden joukkoon asettuu camping Solaris. Kannattaa poiketa jos Sibenikiin asti ajelee.

Alueelta on matkaa n. 12-15 km Nacional Park Krka:n putouksille.

http://en.campingsolaris.com/

Toivotaan, että liitto edes tilinpäätöksen yhteydessä avaa tuota viimekesäistä rallia. Asiasta kuuluu niin monenlaista juttua, että ei ole liiton edun mukaista jättää juttuja "vaeltelemaan".

Käyttäjän lisäys viestiin 6.12.2014 klo 11:37:36 Johan minä nyt kummia. PO. +32 joka sekin on paljon jo ilmastointia ei ole.

LEPOLA SAKARI 6.12.2014 12:17

Lämmin ei luita särje, kuten vanha sanonta kuuluu. Edelliskesänä oltiin heinäkuussa Kroatiassa ja hyvin pärjättiin. Yöksi viilenee kuitenkin sen verran että saa nukuttua.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.