Paljonhan sitä kirjoitellaan.
Toiset ovat sitä mieltä, ettei ikinä enää Puolaan, on niin hirveä liikenne.
Viime kesänä siis 2014 kävimme Puolassa Baltian kautta.
Henkilökohtaisesti en havainnut siinä liikenteessä mitään ihmeellistä, olenko ajanut laput silmillä vai missä vika, kun en edelliskesänäkään (2013) Saksasta Puolan ja Baltian maiden kautta ajassa siinä ei ollut mielestäni mitään ihmeellistä.
Siis liikenteessä en havainnut mitään kummempaa.
Puolassa on toki paljonkin ihmeellistä nähtävää.
Johtuneeko tuo ongelmien havaitsemattomuus siitä, että on tullut ajeltua siellä sun täällä
Tosin en oikein jaksa uskoa että siellä olisi ensikertalaisellakaan mitään ongelmia.
Normaalia huolellisuutta ja varovaisuutta jota pitää yllä kotimaassakin, niin se riittää.
Omaa matkailuautoani en jättäisi Helsingin keskustaankaan viikonlopuksi vahtimatta.
Puolan karvanpaikkoja löytyy tuolta
http://goo.gl/maps/GeCY6
Baltian paikat löytyy taas tuolta
http://goo.gl/maps/xFW0Q
Molemmat ja nähtävyyksiä löytyy minun kotisivulta
http://www.saunalahti.fi/hamal0
Sieltä voi ladata paikat myös Tomtomiin tai muuntaa ne muihin naveihin sopiviksi
Käyttäjän lisäys viestiin 23.11.2014 klo 17:53:57
Niin tuo oli liikenteestä.
Tiet on eri asia.
Teiden kunto on tosiaan vaihteleva biljadipöydän tasaisuudesta asfaltoituun pottupeltoon.
Nuo asfaltoidut pottupellot tahtoo olla niitä suurempinumeroisia teitä, joita tuli myös ajeltua.
Yksi ja kaksinumeroiset tiet ovat pääosin hyviä, koiminumeroisissa teissä on eniten vaihtelua.
Nelinumeroiset ovat usein huonoja, mutta niisäkin on myös hyviä.
Jos yleistetään, on pääteiden osuudella kaupunkien ja kylien kohdalla huonnoimat kohdat koska valtio ja EU ovat rahoittaneet pääteiden kunnostusta maaseudulla.
Pienempien teiden kohdalla tilanne on päinvastainen, koka valtio ei ole panostanut niihin, mutta kylät ovat pitäeet paikkansa kunnossa.