15.11.2014 09:32
15.11.2014 10:12
15.11.2014 13:01
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Me olemme lähdössä joulukuun lopulla Travemünden kautta Espanjaan. Keski- ja Etelä-Euroopassa olemme ajelleet kymmeniä kertoja kesäisin, mutta tämä on ensimmäinen talvireissu. Muu on aika selvää, mutta kaasujuttu askarruttaa. Monista kaasuun liittyvistä keskusteluista huolimatta en oikein ole päässyt selville:
voiko suomalaisen kaasupullon täyttää matkalla jossain jos ostan saksalaisen pullon, voiko sen täyttää Espanjassa tarvitaanko jotain kaasuadaptereitaReissu alkaa viiden viikon kuluttua. Suomeen on tarkoitus palata joskus maalis-huhtikuussa (tai aikaisemmin tai myöhemmin)
Tämän avulla voit käyttää espanjalaisia kaasupulloja (ja suomalaisia komposiittipulloja): http://www.wilhtom.fi/?p=productsMore&iProduct=343
Käyttäjän lisäys viestiin 15.11.2014 klo 10:13:35 Näitä myydään myös matkailuautoliikkeissä. Hinta riippuu ostopaikasta, mutta on non 30 euroa.
Tai ostat multa täytettävän AluGas-pullon, ei tarvitse puljata eri maiden pulloilla, jos olet kaasun suurkuluttaja. Itse olin juuri kuukauden Espanjassa, enkä käyttänyt kaasua lainkaan. Hyvin pärjäsin ilmankin. Viestihaulla löytyy noin tuhat mielipidettä kaasuasioista.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.