Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Talvella Pohjois-Ranskaan

KIVISAARI AILI 27.10.2014 10:01

Hei!

Olemme marraskuun lopulla matkailuautolla menossa kohti Espanjaa,ja tarkoitus olisi kiertää Ranskan maihinnousurannikon kautta. Onko kellään tiedossa Dieppen taikka le Havren lähistöltä leirintäaluetta,joka olisi talvellakin avoin? Entä onko hyviä kokemuksia alueen Stellplatzeista?

Terveisin Aili Kivisaari

IPATTI VEIKKO 27.10.2014 18:40

Olisi Ranskan - Espanjan alueista luettelot joissa koordinaatit ja www-sivujen tiedot. Niistä voisi jo kotona katsella reittiä suunnitellessa asioita. Samoja tietojahan kaikki etsivät kuka mistäkin luettelosta.

SILMUNEN HANNU 27.10.2014 19:10

http://www.promobil.de/stellplatz/Aire-de-Services-Camping-cars-du-Funiculaire-2159.html

http://www.promobil.de/stellplatz/Stellplatz-am-Hafen-5186.html

Tuoosa on linkit Dieppen satamassa olevaan matkaparkkiin, siellä näkyy olevan vesi-ja vessahuolto mutta ei sähköä. Auki ympäri vuoden.

Toinen linkki on Le Treportin matkaprkkiin, siellä on myös sähkö saatavilla vesi-ja vessahuollon lisäksi.

En ole itse juuri noissa paikoissa yöpynyt, mutta talvellakin seudulla ollut ja käyttänänyt Ranskassa matkaparkkeja, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut tai pahaa sanottavaa.

t.Kaarina

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.