16.9.2014 14:47
16.9.2014 15:44
16.9.2014 15:55
16.9.2014 17:44
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kuvassa on meidän reitti jonka pituudeksi tulee tällä hetkellä 3200 km. Lähtö Helsingistä 9.10. Travemundeen. Yksi kohde on jo valittuna Obelink karavanlike Alankomaassa, saa sitä siltikin ehdottaa siihenkin korvaavaa kohdetta matkan varrelta. Ostoslistalla on Cramer grilli ja uppopumppu vesisäiliöön (vanha toiminut niin kauan että on jo oltava valmiiksi varalla)
Kannattaako sun paljoa koukata grillin takia. Fritz-Berger shopfinder:
http://www.fritz-berger.de/fbonline/__shop__/page/shopfinder_page/detail.jsf;jsessionid=1D6EB9FBE8ABCF80C6B13A40799833E1
Olet näköjään Biarritzin läheltä menossa. Meinasin olla kartan Platzilla ( valkoiset katot) viikon 42 loppupuolella.
http://goo.gl/maps/3nY7S
@timppa
Itse olen ajanut tuon Espanjan osuuden Salamancan kautta. Ihan hyvä tie ja Salamancassa hyvä yhden yön camping moottoritien laidassa.
Olen kerran yrittänyt tuolle parkkipaikalle pohjoisesta tullessa mutta joka paikassa törmäsin 3,5 tonnin painorajoituksiin. Etelän kautta kuulema onnistuisi.
Salamankan kautta olemme suurimmaksi osaksi kulkeneet neljä viimeistä vuotta joten jos jälleen ajaisimme Madridin kautta.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.