8.8.2014 11:02
8.8.2014 11:27
8.8.2014 15:02
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
" Paksussa Camping kirjassa 2014 " on Puolan Katowicen kohdalla kämppäri Camping 215 Mosir Katowice ( camping@mosir.katowice.pl ) kirjassa luokitus yksi tähti !! Paikka on kaikkea muuta kuin yhden tähden arvoinen ?? !! Mosir on uuden karhea, todellinen reissusta rähjääntyneen karavaanarin huoltokeidas. Hienot ja uudet tilat, jos jotain miinusta niin moottoritien melua, joka sekin yöksi vaimeni. Ympäristössä puistoa, ravintoloita, pyöräilytie ja joki.
Tsekeissä, hiukan Brnon alapuolella Palava Lakes Autocamping Merkur Pasohlavky oli yksi yöpymispaikoistamme. Hieno camping tämäkin ja upea vesipuisto ihan vieressä ! Tosin viikonloppuisin ( olimme perjantai - lauantai yön ) todella suosittu " biletyspaikka " , respan virkailija varoitti tästä, joten osasimme varautua. Hyvin nukuttiin discomusan jytkeestä huolimatta. Viikolla kuulemma rauhallisempaa menoa.
Ja vanha kunnon Kaunas Citycamping oli täysin uudistunut talven aikana ! Olipa hyvät tilat nyt peseytymiseen ja muuhun, ja se " uima-allaskin " oli vielä jäljellä.
Terveisin : Arja ( vieläkin Salzkammergutin lumoissa )
Ihanaa, kun olet Salzkammergutin lumoissa. :) Tuo on hieno paikka ja katseltava tuolta päinkään, ei aivan heti lopu. Hienoja paikkoja on kyllä niin paljon joka paikassa täällä mutta siellä missä on järvi, on mielestäni aina erityisen kaunista. Toivottavasti ajelitte höyryjunalla vuorille ja saitte hyvässä säässä nauttia näkymistä sieltä. :)
Tässä kuviani alueesta muutama, nojatuolimatka. Tuonne suunalle pitää vielä monta reissua tehdä. http://soleilblogi.blogspot.de/2014/06/6-982014-itavallassa-wolfgang-jarvella.html
Samoilla seuduilla seikkailtiin heinäkuussa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.