5.7.2014 05:55
5.7.2014 09:00
5.7.2014 12:49
5.7.2014 16:14
5.7.2014 17:13
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
olisi tarkoitus lähteä heinäkuun lopulla norjaan ensimmäistä kertaa.olemme joensuusta ,mistä kannattaa mennä rajan yli ,olisi tarkoitus ajaa norjan puolella pikku teitä,mikä reitti olisi näkemisen arvoinen norjan puolella.olisin kiitollinen hyvistä vinkeistä.
Käyttäjän lisäys viestiin 5.7.2014 klo 05:56:46 matkalla norjaan.
Moi Etelä norjassa on ainakin Geiranger ja Trollstigen serpentiinitie, Dovre fjell Trondheimin alapuolelle ja Svartisen, Lofoten tosi kaunis tie aja ja vara aika Hyvää matka
Riippuu siitä mihin aiotte ja kuinka kauan on aikaa. Kannattaa valita esim. PohjoisNorjan kierros, Lofootit, KeskiNorja tai EteläNorja. Nähtävää on paljon ja siksi matkanteko on hitaanlaista. Kerro mihin aiot niin osaamme auttaa. Yksi hyvä mahollisuus on laivalla Vaasasta Uumajaan ja Sinistä tietä Norjaan. ITE
Ja jos sinistä tietä Moi ranaan niin silloin kannattaa käydä katsomassa sitä aijemmin vinkkaamaani luonnonkylpylää, noin 40km Moi ranasta ulos ja siinä vieressä on hyvä makrillipaikka. Samoin Svartaisenin jäätikkö hieman pohjoispuolella on erittäin upea paikka. -tapani-
Tuossa linkkisikermää ensalkuun:
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/matkailu-ulkomailla/?x26399=Search&Order=-submit_date&N=100&q=Norja&nickMid=tervo+jari
Tuossa se takuuvarma tietopankki:
http://www.kolumbus.fi/~kf7797/norjafaq.html
Käyttäjän lisäys viestiin 5.7.2014 klo 17:59:12 .
Tuossa lishää:
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/matkailu-ulkomailla/?x26399=Search&Order=-submit_date&N=100&q=Norja&nickMid=
Terffyyssii Moskenesistä, auriko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämpömittari näyttää 23 astetta, ei paha ...
Eilen iltamyöhällä kymmenkunta miekkavalasta uiskenteli ohitse muutaman kymmenen metrin päästä as-auton keulasta. kaikenlaista eläväistä näkyy, lunneja, merikotkia, meri/karimetsoja jne jne
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.