Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Majoittuminen Tallinnassa klo 23:55

LIIMATAINEN MANU 30.6.2014 20:04

Suunnitelmat uusiksi. Iltalaivalla Tallinnaan joka on perillä 23:55. Mihin tuolla olisi järkevää mennä yöksi? Joko tallinnassa tai sen jälkeen. Aamulla on tarkoitus jatkaa alaspäin joten suuria vaatimuksia majoituksen suhteen ei ole. Lähinnä luvallisuus on ykköskriteeri, joku 24h huoltis tai rekkaparkkikin käy...

HERRALA JUHANI 1.7.2014 08:42

Sataman alueella on ainakin videovalvottu, maksullinen P-alue ja valvomaton, maksullinen alue. Itse jäisin näille alueille tuohon aikaan. Maksu on muutaman euron luokkaa.

MERIKALLIO VELI-PEKKA 1.7.2014 10:56

Viikkarilla (Viking Line) ainakin voi jäädä iltalaivaan yöksi ja jatkaa aamulla matkaa.

VikingClub jäsenyys kannattaa hankkia, ilmaisia etuja (siis ei jäsenmaksuja kuten joillakin muilla varustamoilla).

A-terminaalisatamaa lähinnä olevan Statoilin takana on ihmisen vartioima aidattu parkki, missä pari kertaa nukuttu makoisasti. Siinä Linnahallin kupeessa. Eikä ole hinnankiroissa.

LATVALA MARKO 3.7.2014 22:01

Se vaan tahtoo tuo Viikkari olla niin kallis clubi-kortillakin, ettei kannata käyttää. Eckeröllä oli 1.7 12 metrin yhdistelmä ja 2 aikuista 128 euroa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.