MERIKALLIO VELI-PEKKA
4.6.2014 22:46
Mitä sun matkalahjakorttisi maksaa?
Ollaan lauantaina Seinäjoella, kun menemme Ilmajoelle Kekkos-oopperaa katsomaan, Seinäjoen oma karaokekunkku on mukana produktiossa, Eeron luokse menemme yökuntiin.
MERIKALLIO VELI-PEKKA
6.6.2014 09:41
Et sit jaksa vaivautua vastaamaan sulle esitettyihin selkeisiin kysymyksiin?
Sanonpa tällä kertaa, pidä tunkkisi!
Meillä on tapoinamme täällä ollut reagoida kyselyihin, vallankin jos itse asettaa jotain kaupan kohteeksi.
Käyttäjän lisäys viestiin 6.6.2014 klo 09:43:27
Tuossa voimassaolo tiedottamisessakin on jotain epäloogisuutta, kuvan ja tekstin tiedot.
HYNNINEN JORMA
6.6.2014 11:07
Onhan tuossa ilmoituksessa aika selvästi ilmoitettu että lahjakortti on myyty.
(5.6)
VÄLIMÄKI JARMO
6.6.2014 20:28
V-P jos noin lähelle ajelet ,jurvaan ei oo enää pitkä matka,eiku käymään hopi hopi.JV
MERIKALLIO VELI-PEKKA
7.6.2014 10:35
Katsele Hynninen noita päivämääriä ja kelloaikoja, jos tarkoituksesi on jotain rakentavaa sanoa.
Et sitten ottanut kantaa itse asiaan, eli jos tänne jotain laittaa myyntiin, potentiaaliset ostajat haluavat usein tarkentavaa tietoa, käykö näin vai muutetaanko systeemiä?