Tällä tavalla oon pari kertaa siirtänyt peltilaatikkomme Helsingistä Saksan puolelle Via Balticaa käyttäen. Ilman kiirusta.
Aamun ensimmäinen Tallink, Tallinnassa tankkaus ja Pärnussa kaupassa käynti.
Ensimmäinen yöpyminen Kaunasissa.
http://www.campinn.lt
Jos myöhempi paatti, esim Viking Express. On sopiva ajelu tänne.
http://camperplace-ltu.page.tl/Suomeksi-in-Finnish.htm
Siitä on sopiva pyyhkästä Varsovaan.
http://fi.eurocampings.net/puola/masovian/varsova/camping-123-zajazd-majawa-106503/
Varsovasta alkaa erittäin hyvä moottoritie, sitä on hyvä ajella Poznaniin. Ja mennä Maltalle.
http://www.eurocampings.co.uk/poland/greater-poland/poznan/campsite-malta-nr-155-107679/
Siitä ei ole paha matka DDR:n puolelle ja sama moottoritie jatkuu Saksan rajalle.
Moottoritie maksaa jotain? Ei paljon, tien kuntoon nähden.
Paikat ei ole luksusta, mutta menettelee. Suihkut ym. löytyy. Muita ohjeita saa lisäkysymyksillä.
Kaupunkikämppäreillä viihtyy muutamankin päivän helposti tutustumalla ympäristöön.
Tää oli kiireettömälle siirtymiselle ja oman maun mukaan liikuttu.
Ollan Puolassa yövytty monissa kaupungeissa ja kylissä ihan puistojen ym. laidoilla, toistaseksi ilman vaurioita.