Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

kaasupullo Itävallassa

KATEISTO EERO 5.4.2014 11:42

Tietääko joku, onko itävaltalainen kaasupullo yhteensopiva suomalaisen ja saksalaisen kanssa? Ja jos on niin vaihtavatko saksalaisen pullon?

SAARIOINEN LEO 6.4.2014 13:32

Moi. Itävallan Villachissa ainakin täyttävät Saksalaisen pullon. Täällä http://www.falle.at/. Todennäköisesti samat pullot, ja kierteet, kuin Suomi pullossa.

KATEISTO EERO 6.4.2014 19:07

Muutama tunti liian myöhään tuli tieto. Kiitos kuitenkin.

ISOSAVO PENTTI 12.4.2014 18:27

Olemme jo vuosia täyttäneet suomalaiset kaasupullot adapterilla,niin Saksassa kuin muuallakin Euroopassa. www.caravan-gasadapter.com, suosittelen!

HÄNNINEN JUKKA 13.4.2014 10:52

Tuo linkki ei enää toimi, yksityisviesti allekirjoittaneelle toimii,

JH

SANDBERG MIRJA 13.4.2014 14:39

Yritin täyttää adapterilla "suomipullon" Puolassa, Liettuassa ja Latviassa, ei onnistunut. Aina ehti asemanhoitaja väliin ja kertoi "no bottle". Aikaisempina vuosina onnistunut hyvin. Saattaa olla syynä huono aseman valinta tai kiristyneet määräykset

KORPPI SEPPO 15.4.2014 11:55

Määräykset otetaan kirjaimellisesti. Täyttö ei onnistunut Puolassa viidellä "merkkiasemalla".

Opolen itäreunalla on pieni kaasuasema, jossa onnistui kuukausi sitten jopa aseman omalla adapterilla kun omani vuoti.

Ensi viikolla siellä täyttö jälleen.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.