4.2.2014 14:02
4.2.2014 15:42
4.2.2014 15:43
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Joo, eli tälle vuodelle suunnitteilla yksi pidempi reissu ja kohteeksi valikoitui Tanskanmaa. Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan Tanskan leirintäalueita kolunneilta, reissussa ollaan 12,5m pitkällä vaunuyhdistelmällä kahden aikuisen kesken, joten legolandit ym. muut lapsiperheiden paikat saa jättää väliin. Tietääkö joku onko Charlottenlundin leirintäalue Köpiksen nurkilla millainen alue, se olisi sijainniltaan ihanteellinen, lyhyt matka kaupungin keskustaan jossa on ihan pakko nyt turistina kierrellä tivolit ym. nähtävyydet. Jyllannissa olisi myös tarkoitus kierrellä, aikaa on varattu koko reissuun noin 10-12 päivää, siten että Ruotsin läpi siirrytään suoraan Tanskaan, olen tehnyt sen rekalla kymmeniä kertoja, joten vinkit liian pitkistä siirtymistä kannattaa jättää nyt väliin koska tarkoitus on lomailla Tanskassa eikä Ruotsissa ;D. Paluu tapahtuu reittiä Frederikshavn - Göteborg, josta samana päivänä siirtymä keppisaareen. Kaikki vinkit hyviksi koetuista ja tasokkaista, hyvillä palveluilla olevilla leirintäalueista rannan tuntumassa otetaan kiitollisuudella vastaan.
Tämä on hyvä Tanskan Campingluettelo jonka me olemme käyttäneet. Sen voi tilata paperiversionakin. http://www.dk-camp.dk/default.asp?lanGuid=3
Leif
Toinen hyvä kämppäri ei ole rannalla, mutta aivan juna-aseman lähellä: http://www.camping-absalon.dk/
Asema kuvan alareunalla. http://goo.gl/maps/bsegN
Kun pohjoisesta poistutte, älkää jättäkö Skagenia väliin. Paljon kämppäreitä, ja hyvin erikoinen paikka, Tanska loppuu kapeaan niemeen.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.