No hieman kyllä vitsinä heitin tuon. Mutta kyllä me on tykätty Unkarista.
Tuolla(alla linkki) oltu monena kesänä, mutta viime kesänä se paikka oli vajonnut kovin alas. Sakemannitkin oli häipyneet(se kertoo jotain) paikat rapistunut ja ei korjaus ajatustakaan.
http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/unkari/jasz-nagykun-szolnok/thermal-camping-und-bad-104586/
Eger oli kiva paikka myös. Ja jos joku tykkää viinistä, niin siellä on paljon viinikellareita ja niissä iloinen meininki.
Balatonilla on löytynyt mukavia paikkoja samoin Martfússa oli kiva kylpylä.
Horttobágyssa (Pustan keskipiste) on myös mukava paikka, hieno hevosfarmi. Satoja upeita hevosia. Ravintolan seinä lasia ja toisella puolen hevospilttuut. Syödessä voit katsella komeita hevosia :)
Meillä on tarkoitus toukokuussa ajaa via-baltikaa alas Unkariin ja siellä tehdään päätös, joko Mustallemerelle tai Kroatiaan... ehkä Serbiaan... alustavia suunnitelmia tehdään, mutta aina ne muuttuu matkan varrella.
Aikaisemmin kuljettiin laivalla Hki-Twe, mutta viime kesänä mentiin itä Puolaa alas ja todettiin se hyväksi ja paljon halvemmaksi...
Kannattaa tilata esitteet Unkarin matkailusta.
Tässä nyt jotain...
Viime kesä: https://picasaweb.google.com/102230806674581921339/Kesalomareissu2013?noredirect=1#
2012:
https://picasaweb.google.com/102230806674581921339/UnkariHungary2012?noredirect=1#
2011:
https://picasaweb.google.com/102230806674581921339/UnkariHungary2011?noredirect=1#
2010:
https://picasaweb.google.com/102230806674581921339/2010UnkariHungary?noredirect=1#