28.1.2014 11:59
28.1.2014 15:54
28.1.2014 17:47
29.1.2014 09:10
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kysyisin paljon kulkeneilta lajiystäviltä tiestä yllämainittujen järvien välistä.
Olemme puolivälissä 80v.ikäisiä ja kun vaimo katsoi karttaa,hän totesi että taitaa olla liian mutkainen ja korkealla.
Olemme kyllä ajaneet joku vuosi sitten AlpenStrassen puolimatkaa,mutta kun tuota ikää tulee,mikään ei ole "niinkuin silloin ennen".
Kertokaa ystävät,että vaimo saa vahvistusta.Minä olen kyllä sinne menossa tänä keväänä Gardan ja Comon kautta.
Mikä siinä, kyllähän siitä pääsee suoraan Tiehän on A 13 tie, eli ei mikään rännikatu. Bellinzo - St. Bernandinon tunneli - Chur - Liechestein - Bregenz - Lindau. Sveitsissä moottoritiellä tarvitaan vinjetti joka maksaa jotain 33 euroa ja joka sisältää tuon tunnelimaksun. Itävallassa myös vinjetti jotain 8,80 euroa jos ei sitten luikertele pieniä teitä Liechentainista Saksan puolelle Lindauhun (Bodenseen rannalla) Et kerro mihin Bodenseellä. Lindaussa Bodenseen rannalla on ihan hyvä camping www.park-camping.de
Olen joskus kiemurrellut sieltä Sakt Moritzin kautta Juliesrpassille (2284 m) ja sieltä Churiin. Oli vielä äitienpäivä ja tarjosin Kirstille äitienpäivälounaaksi Hot dogin Julierpassilla. Vieläkin kuulen siitä, En suositte tätä reittiä.
Matti tuossa edellä nää asiat sanoikin. Mutta… Toissakesänä menimme ensin Deutche Alpentrassen idästä länteen Bodenseelle (aloitimme Könginsseeltä). Sieltä etelään Vaduzin kautta E43 (13) tietä, joka menee San Bernardino tunnelin kautta Bellinzonaan ja siitä etelään (yhtyy Gotthard tunnelin kautta tulevaan E35 (2) tiehen Bellinzonan pohjois puolella). Bellinzonasta kääntyy tie Locarnoon ja Macciojärvelle. Tie on hyvää leveää, ei ole mikään varsinainen Alppitie vaikka parin kilometrin korkeudessa käykin. Itse en oikein pidä noista korkeista paikoista (valitettavasti), vaikka aika monessa liemessä muutan olen keitetty, mutta tuo reitti ei nyt suurempia ongelmia tuottanut.
Kiitoksia pojat vastauksista,ne vahvistivat näkemystäni mitä kartoilta näkyi. Ja toivottavasti riittävät vaimollekkin,kun kaksi kokenutta karavaanaria näin kertoo.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.