22.3.2018 20:13
23.3.2018 11:03
23.3.2018 13:48
23.3.2018 13:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kävimme 2008 Camping Fuengirolassa .Matkassa oli kuvaajallakin enemmän intoa kuin osaamista.Tuo kamerakin lopulta Mijasin mäellä kuumeni haukan pyydystämistä kuvatessa käyttökelvottomaksi.
Kivoja muistoja kuitenkin jäi kaikesta tästäkin ja ennen kaikkea kuvaus kokemusta.
https://www.youtube.com/watch?v=ZVukgvC71cI&index=1&list=LL-fMaGF3Cli5K2H9g6s02VQ
Tuollaista se tuppaa olemaan minunkin kuvaaminen nykyään vaikka eka kamera kuvasi suoraan olkapäällä kannettavalle VHS-kasetille 90-luvun puolivälissä.
Ei ole tullut keskityttyä asiaan riittävästi. Nykyinen kamera on joku halvahko Panasonic, tosin teräväpiirto, mutta hyvin kuva vapisee ilman kunnon tukea.
Kyllä minulle pitäisi olla kaksi kuvanvakautinta, sekä optinen että mekaaninen.
Kokeilin yhtä kameraa kerran ja sen kuva pysyi hyvin vakaana kävellessäkin, en muista mikä se oli. Oli vaan liian kallis vaimolle, minä olisin voinut ostaa jos vaimo ei olisi nähnyt hintaa/kuittia.
Hei
Jos kuvaa paljon kännykällä, tuo on hyvä lisälaite.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33275/hgbjd/DJI-Osmo-Mobile-gimbal-kannykalle-musta?gclid=EAIaIQobChMIzp3vja-C2gIVAY4YCh071wgiEAAYASAAEgI-bfD_BwE
BB
Hieno apuväline on kertakaikkiaan tuo GImpaali.Ei muuta moitittavaa kuin hinta.Tässä pitää eläke-ukon minimoida tärinän vaikutukset kuvaan,eräs hyvä keino on jättää edellisenä iltana ne saunakaljat ottamatta niin ei kädet tutise tosi paikan tullen.Tuo Gimpaali kyllä olisi krapulaiselle kuvaajalle hyvä apu.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.