Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Islantiin m-autolla?

VANE PIRJO 21.1.2006 21:28

Ensi kesän matkavaihtoehtona on Islanti. Vanhoissa viesteissä oli siitä tarinaa, mutten löydä niitä.

Olisiko joku siellä käynyt tai muuten asiasta tietävä ystävällinen ja kertoisi asiasta.

Kiitos

SILVO JOUNI 18.8.2006 14:06

Oltiin 2004 kesällä vaunun kanssa Islannissa. Unohtumaton reissu. Tuoreita ruokatavaroita ei saa saarelle viedä ja dieselveron maksu hieman "brezneviläinen" toimitus, joka ruuhkautti sataman.

Ajoimme saaren ympäri parissa viikossa, yhteensä n 1000km. Usein yllättävän kova tuuli,lähes vaarallinen ainakin vaunulle. Monin paikoin Atlantilta puhaltavalla tuulella ei ole mitään rajoitteita maastossa. Teiden kunto vaihtelee.Saarta kiertävä päätiekin kuihtuu paikoin kinttupoluksi ja ylämäissä kyllä mitataan auton tehot.Nousuprosentit nostavat hien otsalle, vaikka helle ei totisesti muuten kiusaa ja kiertoteitä ei ole. Hyvätasoisiakin leirialueita löytyy. Paljon uskomattoman upeita luontonähtävyyksiä. Sisämaassa tiet huonoja, monetsallittu vain maastureille. Ohjeita kannattaa kysyä leirialueilta ja niitä kannattaa uskoa. Sadevaatteet ja paljon lämmintä mukaan, Juhannuksen jälkeen teillä ei kuitenkaan yleensä enää ole lunta.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.