Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Innsbruck-Verona

REPO TARJA 3.2.2007 19:12

Olisiko kenelläkään tietoa, millainen väli tämä on ajaa, ja kuinka hidas? Tiedosta kiitollinen.

JANHONEN MATTI 3.2.2007 19:53

Inncbruck-Verona välin voi kulkea joko moottotietä tai aluelle tyypillistä maantietä pitkin. Moottorietie on suurelta osin kaukalo ja siinä on Italian puolella varsin paljon tunneleita. Henkilöautosta on vaikea nähdä maisemia, m-autosta näkee jo vähän paremmin. Tie on maksullinen ja ajorytmi on aika kova. Maantie taas on 6-7 metriä leveä ja hyväpäällysteinen, jolla on kyllä mutkia ja joissain kohti aika isoja "ojia" mutta muuten ihan hyvä ajaa. Maantie on mielestäni mielenkiintoisempi ajaa ja siltä näkeekin jotain, kun voi aina välillä pysähdellä. Brennerin solassa on pysähdypaikkoja hyvinkin paljon. Itse ajelen Inncbruck-Bolzano välin aina tätä pienempää tietä pitkin. Trento-Verona välillä on myös pienempi maisema-tie ihan moottoritien sivussa. Yksi vaihtoehto on ajaa Trentosta Rivaan ja siitä Garda-järven itäistä rantatietä Gardaan ja nousta siitä Veronaan menevälle moottoritielle. Gardan ja Bardolinon välissä on muuten monta hyvää leirialuetta mm. Serenella Ajoin rantatien m-autolla viime keväänä ja se oli ihan hyvä reitti sekä tien että maisemien puolesta kulkea.

REPO TARJA 3.2.2007 20:11

Kiitos Matti täsmällisistä tiedoista!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.