Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Hyvää Joulua

LINDEMAN HENRY 23.12.2006 21:01

ja Uutta Vuotta kaikille tutuille ja tuntemattomille rutu-ystäville sinne etelän talveen ja tänne kotimaan, melkein valkeaan Jouluun.

PÄRSSINEN MARTTI 23.12.2006 22:27

Hyvää ja parempaa uttavuotta myös sinulle toivoo, lähes rutu ikäinen Mara!

VAUHKONEN KEIJO A 23.12.2006 22:28

Hyvää Joulua kaikille tutuille T:Keijo ja Anneli Vauhkonen Laguna Playasta Torre del Marista.Talvi on täälläkin, tänään oli +16c.

PÄRSSINEN MARTTI 23.12.2006 22:40

Meillä oli sentään + 5 astetta,ja ajattele ,jouluaaton aattona .Milloinkas siellä on ollut vastaavia lämpötiloja?

PIKKARAINEN ESA 23.12.2006 23:27

Hyvää Joulua ja Onnekasta Vuotta 2007 täältä La Mangasta. Esa ja Silja

PÄÄKKÖNEN JUHANI 24.12.2006 06:53

Hei, kaikki suomalaiset siellä Torre del Marin Laguna Playassa. Hyvää Joulua toivottaa teille Taru ja Jussi. Siellä on ainakin Taimi ja Ossi ja myös Tuija ja Sampo. Kuka lukee tämän, toivon välittävän heille joukutervehdyksemme.

LINDEMAN HENRY 25.12.2006 21:18

Morjen Mara! Ei rutulla ole ala-ikärajaa. Nuorimmat oli 2 ja 3 vuotiaita rutuiksi tullessaan ja ½-vuotta nuorempia ensimmäisellä reissullaan. Mukavaa loppuvuotta ja kaikkea hyvää alkavalle vuodelle!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.