Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
VIROLAINEN ARVO 31.3.2008 13:24

Muistelen lukeneeni jostain, että Hollannissa, jos pyöriä kuljetta takantelineessä, niin silloin pitää olla erillinen valokonsoli telineessä!

Olen kyllä liikkunut pyörien kanssa muualla Euroopasa ja sillon minulla on ollut vain tuo normali varoituskilpi pyörätelineessä. Autiossani ei ole valmiina liitosmahdollisuutta erillisille valoille. Pitääkö minun jättää ryörät kotiin, vai selviänkö "vanhoin konstein"

HALMEENMÄKI JUHANI 4.4.2008 16:08

Jos pyörät peittävät rekisterikilven tai takavalot pitää olla. Jollei niin ei. Takateline lienee mallia matkailuajoneuvon peräseinään pultattu eikä mallia vetoauton vetokoukussa? Vetokoukkutelinehän peittää valot ja kilven lähes aina, seinäteline ei yleensä.

AROLA JOUNI 6.4.2008 13:17

Tere! viime kesänä Euroopassa ollessamme tulimme Hollannin kautta kotiinpäin. Meillä oli mukana neljä polkupyörää; kaksi aisan päällä ja kaksi takaseinän telineessä.

Viime kesänä siellä ei sen kummempia valoja tarvinnut... Sitä en tiedä, onko säänöt muuttuneet, mutta tuskin on.

Fillarit mukaan vaan! Hollanti on polkupyörien "luvattu maa" ja Amsterdamissakin nopein tapa liikkua.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.