17.3.2017 14:53
25.4.2017 20:13
3.5.2017 12:44
3.5.2017 15:06
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Nyt kun Navirail ei enää omissa nimissään aja, vaan linjaa hoitaa DFDS Navirailin kalustolla pitäisi matkan varaus tehdä DFDS:n sivulla, mutta kun se ei toimi voi varauksen tehdä sähkopostiin. Juuri äsken varasin puhelimella mutta Merje Laur antoi sähköpostiosoitteen jonne varauksen voi tehdä. pax.estfin@dfds.com
Varaukseen auton mitat, kuljettajan sekä matkustajien nimet, syntymäajat, passien numerot sekä passien voimassaolon viimeinen päivä.
Mulle hinnaksi tuli 110€ ja siinähän on sapuskat mukana. Meillä on päivälähtö klo11.30. Matka maksetaan vasta lähtiessä Viktor Ekin toimistoon Hangon satamassa.
Aikataulu on tässä
https://www.dfds.com/freight-shipping/routes-and-schedules/paldiski-hanko
Voihan sitä siitäkin yrittää varata, muttei Merje yhtään ihmetellyt kun sanoin ettei se sieltä ainakaan nyt onnistunut.
@timppa
Tämän Hanko-Paldiskin voi nyt sitten unohtaa. Kuljettajakin joutuu ostamaan matkalipun ja hinta nousee yli Eckerön, Tallinkin ja Vikingin.
Eckeröllä tulin tänään kotiin, kaksi+ auto oli 113€ Auton mitaksi laitoin 7m kun nettivaraus ei pidempää tunne.
Kuukauden reissu meni mukavasti. Unkrissa kylpylöitä ja Kroatiassa Adrianmerta.
@timppa
Sunnuntai iltana on Suomen lahti aika ruuhkainen ja sitten tein paluumatkan varauksen myös sähköpostitse.
Listalla oli hintaa "alkaen" 30 (henkilöauto) ja 20 (kansilippu).
Mutta täti Merja hitsasi hinnaksi:
Ajoneuvo 45
Kansilippu 30
Polttoaine lisä 10
Varausmaksu 10
Eli hintaa yhteensä 95 euroa. Vanha Navirailin hintaa oli kiinteä, 65 euroa(päiväreissu)
Selitin sitten Merjalle, että te olette hinnoitellut itsensä pois kilpailusta. Merjä sanoi, että meillä sisältää hinta ruokailua ja jos teet varauksen jossakin online-palvelun kautta, sitten säästyi kymppi.
Paluumatkan hankeen voitti Viking 83 euroa, toinen Eckerö 78 (aika ei kelpaa ja satama kaukana) kolmannes Tallink 92 euroa.
Maksu pitää olla maksettu etukäteen ja vahvistus pitää lähetää Merjalle!
Juu se muuttui se maksutapakin. Ennen sai maksaa satamassa, sehän olisi paras mahdollinen systeemi matkustajan kannalta. Lopullinen niitti on se että kuljettakin joutuu matkustajan lipun ostamaan.
Lisäksi Paldiskin aamulähdölle ( 05.00 ) joutuisi ottamaan hytin?? Eivät tarvitse vaanareita sitten he.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.