22.4.2008 21:07
26.4.2008 23:26
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Ammattipalomiehenä ja eläkeläisenä otan osaa bussiturmaan, tuskin mikään viranomainen olisi pystynyt auttamaan kohteessa onnettumuuden uhreja, täältä kaukaa on "helppo" kommentoida tapahtumia, aika kultaa tapahtumat. Jos joku onnettumuudessa mukanaollut kaipaa suomessa henkistä apua, olen valmis tulemaan mukaan, täältä saitilta varmaan löytyy tietoni. Asun nykyään Lohjalla, mutta pääkaupunkiseutu ei ole kaukana. Tämä nyt on varmaan kaukaa haettu, mutta jos jollain on joku tramaattinen kokemus lähimenneisyydestä, voisin yrittää auttaa, onnistunko, en anna takeita! Mua on ammuttu, puukotettu ja kuristettu aikanaan palokunnan ambulanssissa, joten pientä kokemusta löytyy. Lennu
Kummallisia tällaiset kollektiiviset onnettomuudet. Yhtenä tapanina itäisellä pallonpuoliskolla vesi vähän nousi, nyt ajettiin Espanjassa kolari.... Joka päivä kuolee maailmalla keskimäärin kaksi Suomalaista, eikä kukaan korvaansa lotkauta. Silti, joka kerta isoon joukkoon ihmisiä iskee suru, epätoivo ja huoli tulevasta! Vaan ei tule mistään apua. Ei lähetä SPR henkistä tukea, eikä lääkäriä, ei tule Finnairin kone hakemaan. Lähimmän/lähimpien pitää huolehtia kaikesta, jos kykenee. Minä en ymmärrä. Ehkä se johtuu siitä, että on pienet aivot, kuten Nalle Puhilla. :=(>
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.