7.1.2016 19:42
7.1.2016 20:16
8.1.2016 22:00
9.1.2016 08:19
9.1.2016 12:08
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kiitos kaiken kattavista vastauksista .
Tilasin PV-adapteri KV-11kg lähdöllä Tuote 1200. Siis päältä painettava adapteri.
Mukaani otan sen ja 1-2 Suomipulloa. Asiat hoidossa, mutta ehkä ei hallinnassa.
Olen koppiautoillani pyörinyt kuutena vuotena keväin-syksyin itäsaksan
itäpuolisissa maissa mm.
ajamalla Georgian Tbilisiin ja tietysti takaisin. Kaasut (2x11kg) on piisannut ja
parkit olleet 'villejä' vapaaparkkeja 95% . Aamusuihkut Kaukasuksen
sulamisvesijoessa.
kevättä kohti t. KILPINEN TEUVO sfc-8674Hyvää matkaa.
Etpä ole eka kertaa pappia kyydissä.
Teuvo on meijän miehiä, samoja on kokemukset.
Nämä nippelipellet saa aivan vapaasti pelleillä totuuksillaan, me leirintämatkailijat tiedämme tasantarkkaan mitä oikeilla reisuilla tapahtuu.
Huomenta V-P!
@timppa
Ohoh, nyt vasta huomasin, hyvää huomenta vaan Timppa.
Arvaa harmittiko, kun tuo Teuvokin tuossa yläpuolella kertoilee vallan omista kokemuksistaan. Väärinhän se on toki pärjäillä reissullaan parilla suomipullolla.
Vaan mehän saadaan nyt kaikesta huolimatta jokainen tehdä niin kuin itse parhaaksi näemme, vaikka se väärin meneekin, vai?
Minä ainakaan kysy kaasuasioista muilta kuin JMatilta, rehellinen on mies, eikä mikään jobbari.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.