Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Eri maitten peltipoliisit

KERÄNEN KAUKO I 9.3.2008 10:22

Olisiko kenelläkään tietoa, että missä maissa on kiellettyä pitää navigaattorissa peltipoliiseja?

Tuli mieleen, koska pistettiin tuohon minun laitteeseen nuo poliisit, niin siinä varoitettiin, että joissakin maissa on kiellettyä olla noita peltipollareita.

MÄKELÄ ARI 9.3.2008 17:45

sveitsi ja saksa ainakin kieltää. sakot tulee ja navigaattori menee.

MÄKELÄ ARI 9.3.2008 17:47

lainataan autoliiton sivulta

Tällä hetkellä navigaattori, jossa on poliisivalvonnasta POI-tietoa, on sallittu seuraavissa maissa: Alankomaat, Espanja, Iso-Britannia, Italia, Ranska, Slovakia, Slovenia, Suomi ja Unkari. Italiassa poliisi itse kertoo valvontapaikoistaan ja päivittää tietoa verkkosivuillaan jatkuvasti, ks. www.poliziadistato.it

Epävarma tilanne on Tšekissä ja Bosnia-Hertsegovinassa. Tämän hetken tulkinta on, että POI-varoitustiedoilla varustetut navigaattorit ovat kiellettyjä näissä maissa. Norjassa tällaisten laitteiden käyttö on kielletty

KERÄNEN KAUKO I 9.3.2008 18:06

Kiitos. Pitääkin poistaa ne ennen kuin lähdetään, niin eipä tarvi sitäkään pelätä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.