9.7.2018 11:57
9.7.2018 12:22
9.7.2018 12:48
9.7.2018 13:22
9.7.2018 13:29
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onkos porukalla tuoretta tietoa e10 tietöistä Kiiruna Jällivaara välillä? Ja yleensäkin e10 kohti etelää?
Eilen saimme matkailuautoilijoilta vinkin tiestä 95 Arvidsjaurin ja Arjeplogin välistä jossa kamala pitkä tietyö joka pahimmillaan rikkoo renkaat.
Kierto Slagnäsin kautta lännestä oli hyvä!
Trafikverketin mukaan käynnissä on rakenteen vahvistamista E10-tiellä välillä Lappeasuando- Svappavaara 16 km matkalla (pätkittäin). Kierrettiin suosiolla viime viikolla, kun koettiin vastaava työmaa viime kesänä E10:llä Abiskon eteläpuolella (20km).
"Piikkimattopätkiä" karkealla murskeella. Renkaanvaihtaja ei ollut harvinainen näky.
screenshot_20180709-120818.png (319 kt)Kiitti tiedoista. Katsoin samoja tietoja mut ruottalaisten tiedot on hieman epämääräisiä. Narvikista varmaan nyt sitten loppuviikosta Kilpisjärven kautta. Toivottavasti siellä on tiet ok....?
Skibotnista Muonioon asti ei tietöitä, lukuunottamatta muutamaa siltatyömaata E21-tiellä (tultiin lauantaina). Ne ovat vain todella lyhyitä pätkiä, eivätkä juuri haittaa matkantekoa. Kolarin kirkonkylästä pohjoiseen on tietyöt käynnissä E21- tiellä (Aurora-hanke valmistuu syksyllä). Kierto onnistuu kääntymällä ensin Muoniosta Kittilän suuntaan ja sitten Äkäslompoloon, maisematietä Ylläsjärven puolelle ja sieltä Kolariin jolloin tietyö tulee ohitettua.
Tai sitten Muonio-Levi-Kittilä-Roi....
Hyvää matkaa!
Kiitti! Hienoja vinkkejä. Suunnitellaan noin
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.