23.1.2018 14:08
23.1.2018 15:59
23.1.2018 17:23
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Voiko joku sanoa jos tie E 43 Milanosta pohjoiseen kohti St Bernhardin tunnelia on lumi ja jäävapaa toukokuun alussa? Entä sama tie Sveitsin ja Lichtensteinin puolella? Käykö ajaminen kesärenkailla? Korkeutta on 1900 m joten olen hieman epäilevä ja epävarma, mutta Suomeen pitäisi päästä silloin.
Ennustaja ei kannata olla, mutta viimeksi ajoin San Bernardinon tunnelin kautta Lago Maggiorelle 21.4. 2017 ja lumesta ei ollut tietoakaan.
San Bernardinon tunneli alittaa vanhalla tiellä olevan pass´n 1600 metrin korkeudessa.
E-43 moottoritietä kannattaa ajaa Sveitsin puolelta aina St. Margarethiin saakka jossa on Svetdin ja Itävallan raja-asema ja siitä Reinistä yli ja edelleen rantatietä (202/E43) Brengensiin ja siitä edelleen Lindauhun.
Näin pienempää rantatietä ajaen ei tarvitse enää ostaa Itävallan vignetteä.
Sveitsin moottoritie-vigneten voi ostaa jo ennen Sveitsin rajaa huoltamolta tai raja-asemalta ja se maksaa n. 38,50 e (maksukortti käy) ja vignette sisältää tuon San Bernardinon tunnelimaksun.
Lindaussa on hyvä kauniilla paikalla oleva camping ja sen samassa pihapiirissä on myös stellplatz.
https://www.park-camping.de/
Kuva on Alppien pohjoipuolelta
243.jpg (2.2 Mt)Kiitos, mieli rauhoittui.
Lasse
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.