7.3.2023 07:14
9.3.2023 19:42
9.3.2023 22:09
10.3.2023 12:48
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hyppää tarakalle ja nauti kyydissä kun "surffailen" pyörälläni El Puerto de Santa Marian satoja vuosia vanhassa osassa.
Tämä kaupunki muistuttaa paikoin hyvin paljon Kuuban Havannaa.
Katso video ja kommentoi mitä olit mieltä kertomastani ?
Värikkyyttä eikä jännitystä tästä tarinasta puutu ,siitä pitää huolen
paikalliset autoilijat sekä talojen julkisivut.
Ihastu sinäkin tähän historialliseen hyvin erikoiseen kaupunkiin.
https://youtu.be/6lTHIo_dHsU
pyoraretki_1_logo_turkoosi.jpg (738 kt)Tuli kateltu taas parijaksoo mukavaa espanjan kuvia ,on niitä kiva seurata kun joku antaa mahdollisuuden sellaisisille joilla ei itellä oo mahdollista, kiitos Jarille pyörä retkestä.
Juhanille kiitos kommentista.En ole juuri täällä muuta sanaillut vähään aikaan kun muutamat heput,sällit,nuijat mitä niistä nyt sanoisi ovat kimpussa heti kun jotain olen kommentoinut.Ajattelinkin vain tyytyä jakamaan näitä informatiivisia videoitani ja varsinkin heille ketkä haluavat näistä ottaa talteen osoitteet ja GPS koordinaatit.Näillä mennään.
Joo, olen samaa mieltä, että ei paljoa kannata kommentoida, vallankaan kun alkaa karavaanaritovereita alatyylisesti haukkumaan "nuijiksi". Onko omalla kohdallasi joku syyllistynyt tuollaiseen kielenkäyttöön?
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.