22.1.2007 01:25
22.1.2007 17:40
6.2.2007 18:06
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Näista kokemuksia,Kannattaako mennä?
-94...-95 Olin Balkanilla YK hommissa ja ensi kesänä olis tarkoitus lähteä Muistelumatkalle Makedoniaan. Netistä löysin Romaniasta Timisoaran kylän läheltä leirialueen joka on ainakin toistaiseksi reitin varrella. Balkanin alueella on noita vuoristoja suht paljon eikä kaupungit niin erikoisia ole mutta sinne mennään kesällä. Kosovo suht rauhaton. Belgradista löytyy leirialue. Makessa Ohridin alue on siistein ja kylästä löytyy leirialueitakin.
Pitkästä aikaa avasin palstat ja huomasin kysymyksen; kannattaako mennä? Olimme viime syksynä ensikertaa Romaniassa ym. maissa. Ajoimme tietysti Baltian kautta ja ihastuimme Romaniaan. Unkarista Romanian Satu Mareen ja sieltä pohjoisen rajanpintaa, sitten Susevasta alaspäin. Pohjoisessa oli camping alue Säpanten kylässä Uneccon suojelukohte kylässä, mm. erikoinen hautausmaa. Camping maksu 4,30 €/vrk. Varsinkin pohjoisen puoli maasta oli mieleemme. Kiertelimme mm. luostareita, joiden p-alueilla jopa yövyimme. Romaniassa pitää ostaa rajalta (tai lähimmältä h-asemalta) tietarra. Ajoimme Bulgariassa viikon verran, sieltä Makedonia-Albania-Montenegro-Kroatia, sieltä suorinta reittiä Balkanin kautta Suomeen. Suosittelemme! Jos haluat jotakin tietoa, jota voisimme antaa, niin s-posti; martti.halonen@saunalahti.fi
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.