6.7.2007 20:05
7.7.2007 00:21
9.7.2007 02:20
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei! Balatonilla vietetty pari iltaa. Hinnat (5 henkeä, lapset 13-14, 11 ja 6v. plus asuntoauto) leirinnässä rannalla n.27 euroa. Mut molemmin puolin. Ja auto on tällä hetkellä 10m päässä rannasta. Eilen tuuli paljon ja kukaan ei saanut uida/purjehtia mut nyt oli rauhallisempaa ja lämpöä/aurinkoa riitti. Siellä kolmenkympin nurkilla. Paljon sakuja ja se hyvä sillä muuten kukaan ei puhuisi mitään "kieliä". Jännä tämän unkari kun kieli tosiaan kuullostaa paljon suomelta. Lapset usein sanoneet "et suomalaisia".
Hinnat ei kyllä ole kovin edulliset (ei siis sikahalpaa) mutta pääsääntöisesti juomat ja tavalliset ruoat edullisia.
T. Ville
Moi, Ville. Unkarin kävijänä olisin utelias tietämään, missäpäin Balatonia leiriydyitte. Me, muutama kesä sitten, olimme aivan pohjoisnurkassa, mutta myös perhemajoituksessa Balatonfüredissä, missä mainioita immeisiä.
Heipä hei! No nyt ollaan campissa sellaisessa paikassa kuin Sellö Camping joka on vaikkapa osoitteessa www.balatonihajozas.hu . Ja kaupunki/kylä on nimeltään Balatonboglar. Edelliset pari yötä oltiin vähintään yhtä kivassa paikassa jonka nimi oli jotain Camping Hattuy joku 10km tästä itään. Se taisi olla jopa kivempi paikka. Sitä ennen oltiin Camping Autos nimisessä paikassa joka oli hupaisan byrokraattinen mutta myös erittäin siisti, hyvin järjestetty (oli iso paikka jossa camp paikat oli selvät), Se oli Zamardi nimisessä paikassa.
Paikan vaihdon syynä on ollut lähinnä muut syyt kuin itse campien viat (usein halutaan vaan nähdä se seuraava kylä jne.).
Toivottavasti näistä on ollut apua?
T.Ville
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.