27.12.2007 13:49
27.12.2007 18:54
28.12.2007 14:48
3.1.2008 16:11
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Ensi kesän lomasuunnitelmat alkavat varmaan kaikilla automatkojen suunnittelijoilla ja varaajilla olla jo mielessä? Uskaltaudunpa siksi laittamaan tähän linkin meidän viime kesän matkakertomukseen, vaikka varoitankin samalla, että matka tehtiin pelkällä vetoautolla ja nukuttiin muiden nurkissa, joten varsinaista karavaanimatkailua se ei ollut. Vanhoina karavaanareina tunnemme kuitenkin samassa hengessä liikkuvamme edelleenkin ja nähtävyydet on samat nukkumapaikasta riippumatta - eikö?
Tämän matkan päätepiste oli Istria. Sinne mentiin Travemünden, itäisen Saksan, Tsekin, Itävallan ja Slovenian kautta ja takaisin tultiin Italian, Sveitsin ja Saksan kautta. Mukana on pientä muistelua entisistä Slovenian ja Kroatian matkoista myös.
Olkaapa hyvät:
http://www.Istrialle.vuodatus.net
Meillä on muitakin matkakertomuksia: http://www.Espanjassa.vuodatus.net http://www.Budapest.vuodatus.net http://www.Lissabon.vuodatus.net
Espanjassa on osa edellisen kesän automatkaa, Budapest ja Lissabon on käyty lentäen.
kyllä se tuo tekniikka menee hurjaa vauhtia eteenpäin,muistan kun 60 luvulla takapenkiltä kuului samanlaisia ohjeita kuin sinun matkallasi ja sehän vei aikansa ennenkuin sai anopin heitettyä autosta tienpientareelle........
Hienoja kuvauksia kiitos. Mukava verestellä vanhoja silmiään osin tutuissa paikoissa.
Käys kattoon alueiden koordinaatteja sivulta www.koti.mbnet.fi/pes1tol. Otan vastaan myös palautetta pes1tol@mbnet.fi
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.