Mitään en varsinaisesti tiedä, mutta linkin takaa löytyy GO-boxista lisätietoa.
http://www.go-maut.at/go/default.asp
Lyhyesti sivujen tekstin mukaan menee seuraavasti:
ennen ensimmäistä motarille ajoa ostetaan box ja ladataan eka maksu koneeseen. kokonaiskustannus 80 eur (5 eur käsittely + 75 eur lataus)
mootteriteillä ajetaan go-kaistaa pitkin, jolloin automaattisesti järjestelmä veloittaa go-boxilta rahaa
lisää saa ladattua esim. bensiksillä, minimi 75 eur, maksimi 500 eur
lataukset voimassa max 2 vuotta viimeisimmästä latauksesta
Ja hintaesimerkkinä:
Salzburg -> Wien, 307 km moottoritietä
2-akselinen: 42,36 eur
3-akselinen: 59,64 eur
useampiakseliset: 89,28 eur
Nämä siis kylmiltään netistä poimittuja, takavalotakuulla ;-)
P