19.3.2008 01:08
19.3.2008 09:33
19.3.2008 12:20
19.3.2008 15:44
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Suomessa näitä ei ihan Siwasta löydy, mutta täällä lounaisimmassa osassa eurooppaa ne on ihan jokapäiväistä lihatiskin tavaraa.
Tee fileeseen nahkapuolelle n.1cmX1cm ruudukko, heitä kylmälle paistinpannulle nahkapuoli edellä , nuppi kaakkoon, paistele ensin n. 5min nuppi kaakossa, pudota lämpö minimiin toiseksi 5 min jaksoksi jolloin koko rasva on jo liuennut pannulle ja pinta on rapea, käännä lihapuoli paistumaan 10 min kannen alle ja mikäli sinulla on liekintasaaja käytä sitä (tavoitteena matala lämpö)
Ota pois pannulta, suolaa ja pippuroi neljän pippurin sekoituksella ( saa suomestakin niitä myllyjä), sen jälkeen kiedo kaksinkertaiseen folioon / pyyheliinaan huilaamaan , käännä kerran, sillä välin kuin keittelet basmatiriisistä ja herneistä, maissista ja muutaman millin porkkanakuutioista lisäkkeen.
Sitten vaan ääntä kohti
Jälkkärinä ainakin tänään / eilen Cafe solo,con Magno
Täällä Euroopan koillisimmassa osassa taas on tavoitteena mahdollisimman korkea lämpö nuotioon, jottei palele. Sitten ostetaan Siwasta jauhomakkaraa ja ei muuta kun kärisemään. Lämmikkeeksi ja jälkiruoaksi "Kafigoa" (= Figosta ja kahvinpavuista tehtyä likööriä). Lumiset terveiset Saariselältä!
Kafigosta sitten maistiaiset ;)
Aurinkoiset terkut Fugesta
PS. Olitte ajaneet melkein sen antennitehtaan oven vierestä mennessänne.
Minä taas käristelen nuo herkut cramerissa, samoin kanit ja kyyhkyt. Siihen kyytipojat päälle. Nyt joutuu vain lipomaan kieltä Suomessa...
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.