1.6.2007 15:27
2.6.2007 11:51
3.6.2007 17:08
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei! Tuli uusi Autoliiton lehti ja sieltä löysin ilmoituksen,missä kerrottiin että Italiassa Napolin etelä puolella tie nro ss163,väli Vietri sul Mare-Positano,on kielletty matkailuajoneuvoilta 31.3-1.10,klo 06.30-24.00. Aika sääli,komiat maisemat mutta onhan siellä ahdasta. Vaan talvellakin yrittäessmme pysäköidä Amalfiin,sanoi poliisi sen olevan aina kiellettyä,as.autoilakin,ja kehotti menemään ylös Ravelloon psäköimään ja sieltä bussilla takaisin... t.Kaarina
Heh,huomasin vasta nyt että tuli hassu kirjoitusvirhe,kun matkailu muuttui makailuksi:)mutt käytössä on ollut näppäimistöstään räsä tietsikka...ajokielto pitää silti paikkansa.. t.Kaarina
On se sääli. Tietä ajaessa voi hyvin kuvitella, että seuraavan mutkan takaa Sophia Loren ja Marcello Mastroani pyyhältävät valkoisella avoautolla vastaan Sophian huivinreuna hulmuten. Ilmeisesti osa vanhojen Italialaisten elokuvien autokohtauksista on kuvattu juuri sillä tiellä, jota joku on sanonut Maailman kauneimaksi tieksi. No kaikki on suhteellista. Toinen samanlainen paikka on Genovan eteläpuolella oleva Portofino jonne ajo on myös kielletty. Siellä matkailuauton voi vielä jättää ennen kaupunkia olevalle maksulliselle parkkipaikalle (portille) ja mennä kaupunkiin sellaisella bussinpätkällä. Parkkipaikka van ei ole järin suuri ja se tuppaa täyttymään jo turistibusseista. Oletan, että turistibusseja suositaan parkkipaikalla koska niissä on lompakoita enemmän kun matkailiautossa. Veikkampa, että matkailuautojen koon ja määrän kasvaessa tämä "tauti" vain leviää.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.