Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
KATEISTO EERO 8.3.2007 10:00

Siis ,mistä tilattuna tuo kortti maksoi 8.50e. Mainittiin paljon eri hintoja. Oliko ne kaikki tuolta vapaa-aikatarviketalosta tilattuja?

KORHONEN KARI 8.3.2007 10:17

Ei varmaankaan mutta kun se netti ostaminen oli vaikeaa,minulle,niin tilasin sieltä.Se alekortillisen ovh.8.50,plus lähetyskustannukset+kaupan provikat,siksi eri hintoja.Lisäksi tuli Campingfürer Europa 2007 jolloin satsi teki vähän yli 40€,

KORPPI SEPPO A J 8.3.2007 14:26

Näinhän tuo Kalevi kirjoitti Jostain syystä mukana tulleessa laskussa loppusumma oli vain 8,50 e, vaikka vahvistusähköpostiviestissä oli aikaisemmin mainittu lisäksi lähetuskulut 8,64 eli yhteensä se olisi juuri tuo 17,14 e. Vedän johtopäätöksen, että lähettäjälle tuli jonkinlainen vahinko. Mutta tuossa vieressäni on vapaa-ajan tarviketalon lasku. Siinä on ostot 10,37 ja toimituskulut 7,34 eli yhteensä 17,71. Maksettu visalla, jonka tiedot he pyytävät puhelimitse. Tällöin jää yli 3:n euron postiennakkomaksu pois. Ja tämä kaikki suomenkielellä. Niin ja vielä, saa myyntiluettelon kaupan päälle.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.