Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ruunaan Retkeilykeskus

Jari Siltanen 1.5.2023 10:50

Voisiko joku vähän selittää minulle että mistä otsikon mukaisen retkeily alueen caravan paikan hinta koostuu? Esim. jos 2 aikuista ja 2 lasta sfc kortti sekä otat sähkön niin hinta on 52€/yö, mutta jos otat 4hlö. Aitan niin se on 45€/yö. Onko niin että otetaan caravaanarilta vähän ekstra hintaa. Ei mikään ihme jos Puskaparkkeilun suosio kasvaa.

Kari Rautiainen 1.5.2023 15:21

Mistä tommosen hinnan löysit. Niitten sivuilla on ihan muuta.


Ai mutta taas se pienellä kirjotettu… no nyt on sikahinta.
muokattu: 1.5.2023 15:22

Liitetiedostot

img_3522.png (39 kt)
Veli-Pekka Merikallio 1.5.2023 16:35

Maiskahtaa jotenkin tarkoitushakuiselta, miksei tuo henkilöhinta voi olla lihavoidulla, kun esim. petauskin näkyy selkeästi lihavoituna? Tuloopi perheellisille kalliita nukkumispaikkoja!

Kari Rautiainen 1.5.2023 18:48
Veli-Pekka Merikallio

Maiskahtaa jotenkin tarkoitushakuiselta, miksei tuo henkilöhinta voi olla lihavoidulla, kun esim. petauskin näkyy selkeästi lihavoituna? Tuloopi perheellisille kalliita nukkumispaikkoja!

Näin on.
Pari vuotta sitten tuolla olin yhen yön eikä se sillon tommosia älyttömyyksiä maksanut.
Pahaa pelkään ettei mettävaltio tolla rikastu.

Sirpa Eskelinen 11.5.2023 19:13

Olemme siirtymässä vielä enemmän oikealle tässä markkinatataloudessa, joten saamme maksaa entistä enemmän leirintämatkailustamme ja vielä enemmän vanhuuden sairasteluistamme.

Kansa on puhunut ja häviää niin kuin nöyrät kansalaiset ovat vuosisatoja tottuneet häviämään feodaaliselle hallintatavalle:
https://fi.economy-pedia.com/11035905-feudal-society

Siitä huolimatta tai juuri sen takia,
Hauskaa kevättä !
Sirpa

Sirpa

Kari Rautiainen 12.5.2023 18:57
Veli-Pekka Merikallio

Maiskahtaa jotenkin tarkoitushakuiselta, miksei tuo henkilöhinta voi olla lihavoidulla, kun esim. petauskin näkyy selkeästi lihavoituna? Tuloopi perheellisille kalliita nukkumispaikkoja!

Jos sille nurkkakunnalle menee niin helevatan hienoja puskapaikkoja vaikka kuinka paljon. Eikä tuo maksullinen neitikosken paikka kovin hääppönen ollu ainakaan pari vuotta sitten. Ainakaan minusta eivät asiakasta saa oikeen millään hinnalla jollei kehitystä ole tapahtunut.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.