2.5.2018 13:32
2.5.2018 18:44
2.5.2018 21:38
2.5.2018 21:51
3.5.2018 13:09
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Alla pari kuvaa joista voi ottaa jopa oppia.
Monista muista paikoista poiketen täällä camping Serenellalla on autoille kunnon vesityspaikka, mikä on harvinaista herkkua monilla campingille, Myös omalle puhtaan veden letkulle on pikaliitin valmiina.
Ei ole väliä millä puolella autossa on harmaan veden tyhjennyshana - aina on kohdalla.
Sama paikka toimii myös auton ja vaunujen vetoautojen pesupaikkana joko alueelle tullessa ja lähtiessä.
Vesiletku on talon puolesta mutta harja on oltava itseltä.
Toinen on tuo vessan kasetin tyhjennyspakka. Moni ajattelee, että kun on noin yksinkertaisen ja halvan näköinen niin eihän se voi olla hyvä. Vaan kun on.
Olen monelle kalliille posliinipöntölle käynyt vessan kasetin tyhjentämässä, eikä niistä yksikään pärjää tälle kartiopöntölle. Tämä kartiopöntö jossa kasetin sisältö putoaa heti yli metrin, ei räisky koskaan ja huuteluveden tarve on minimi - niin toimii kun junan vessa.
Ja tuuletus toimii ulkotyhjennyksessä, turhaa ne pöntöt sisällä ovat.
@timppa
Aivan oikein, tuossa on vielä se hyvä puoli, että koko alueen voi pestä letkulla helposti kun on betonipohjalla.
Sitä olen aina ihmetellyt niin ulkomailla ja myös kotimaassa, että kuka ne camping-alueiden typerät autojen vesityspaikat on suunnitellut, jossa yksi hidasteleva karavaanari vie muidenkin ajan.
Epäilen "moottorisahakirvesmiehiä".
Paras kokemani ja näkemäni autojen vesityspaikka on ollut yllätys yllätys Wienin stellplatzilla, jossa peräti neljä autoa voi kerralla tehdä vesityshuoltoa ja jossa on myös käytössä wc-kasetin tyhjennyksessä nämä seinässä kiinni olevat kaatosuppilot. Homma toimii ja sopii kääntelemään isompaakin autoa.
http://www.reisemobilstellplatz-wien.at/
Ja sitä omaa letkua todella tarvitaan (monellako mahtaa olla mukana?) - laitteessa valmiina oleva majailee kaikessa rauhassa vessantyhjennyskartion kupeessa - hygienia ei liene paras mahdollinen.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.