Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Oulussa pitää olla tarkkana liikenteessä

SUOKKO OIVA J M 2.10.2007 20:37

Uudet liikennejärjestelyt poikivat yli 1000 huomautusta

Oulun keskustan uudet liikennejärjestelyt aiheuttivat ensimmäisen viikon aikana runsaasti päänvaivaa oululaisautoilijoille.

Oulun poliisilaitoksen liikenneryhmä opasti tielläliikkujia muuttuneista järjestelyistä ja jakoi huomautuksia kaikkiaan 1089 kappaletta. Puhallutettuja autoilijoita vielä enemmän.

www.kaleva.fi/plus/juttu683664_page0.htm

LINNAMÄKI LEA 3.10.2007 07:34

Joo, tässä nelisen viikkoa Oulussa pyröineenä elo-syyskuussa kyllä huomasin monta omituista piirrettä liikenteessä. Kaistamaalauksia ei, jokainen ajelee miten tykkää. Hirveetä menoa, kuin ei mitään tietoa, miten kaistat menee.

Sit mm. Saariston kadulla kun yritin ajella opasteiden mukaan, ja kadun päällä olevat opasteet opastivat, millä kaistalla pitäisi olla, järkytys oli karmee. Minulle oli nuoli, että tällä kaistalla tiettyyn paikkaan, ja annas olla, edessä on vastaantuleva auto, ja kadussa vanha nuoli, et liikenteen kuuluu tulla mua vastaan, mut kadun yläpuolella opastus et liikenne menee toiseen suuntaan.

Siis kumpaa uskoa, katumaalausta, vaika kadun yläpuolella olevaa nuolta? Onkohan yhteenajoja tapahtunut ? Siis kaistalla sai ajaa kumpaankin suuntaan. Siinä riitti erikoisuutta kylliksi.

Oululaiset nuoret herrat osoittautuivat olevan aika agressiivisia. Ykskin, piti ajaa oikein reunakiven yli, ja nurmikolle, ja sit olikin sumpussa, ja nurmikko lensi, kun herraa kiukutti. Sit ajo toiseen sumppuun. Ei olis varmaan tarvinnu jonossa odottaa kuin 10-15 sekunttia, niin olisi päässyt säädyllisesti vuorollaan etenemään. Silmiin pisti nuorten agressiivinen liikennekäyttäytyminen.

Joo, ja Oulun NIMISMIEHELTÄ ovat liikuntarajoitteisten pysäköintimerkit loppuneet, kun siellä on niin mielettömän paljon NUORIA LIIKUNTARAJOITTEISIA MIEHIÄ. Tosin se ei näytä vaivaavan liikuntaelimissä, muuta kuin tuolla "latvapäässä".

Liikuntarajoitteisten pysäköintipaikat olivat lähes aina ylikuormitettuna nuorten miesten autoilla, varmaan ajaisivat liikkeisiin sisällekkin, jos se vain olisi mahdollista.

KERÄNEN KAUKO I 3.10.2007 08:05

Vanhatarina: On neljä henkilöä, Viisas Oululainen, Keijukainen, Tyhmä Oululainen ja Joulupukki.

Kuka noista neljästä on taruolento? :)

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.